Tuesday, February 21, 2012

Batuk lebih 3 minggu??

Posted by Hadilah at 10:38 PM
 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِيمِ

Ya Allah, sungguh indah nikmat sihat itu.."tak pandai aku bersyukur". macam tu lah lebih kurang lirik lagu tu..ape ntah.. sementara menunggu roomate masak kat dapur tu..update blog jap.. :P Bagi diorang masak pulak.sekali- sekala nak gak merasa dorang masak..aihh...lain lah pulak! :P Now..nak cerita pasal BATUK? haaa...dah agak melebihi 3 minggu aku batuk and tak sembuh sepenuhnya...Sampai lah tahap dah pegi jumpa Doc, die suruh buat X-RAY? ohh!! tak mungkin...sebabnya Doktor..saya tau punca nya apa..mari kita sekodeng ok?? :


cer teka aku buat ape?? :P
Mari sekodeng lagi...............

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
 jeng!! jeng!!jeng !!

Wahaha! seronok sangat.inilah ubat batuk! :D

Lagi...
Hahaha! seronok kan..Batuk2 makan benda macam ni..so, perlu ke agak-agaknya saya buat X-RAY and jumpa Doktor lagi? hehhehe :P fikir-fikirlah Hadilah Hadzir . :P And for the last..but..


Jempot makan semua ! heee...seronoknya..ubat demam + batuk!
:D haruslah hepi go lucky kan!!?hihi

0 comments on "Batuk lebih 3 minggu??"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♡"keep.your.secret."♡ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal