Tuesday, October 5, 2010

♥ STUDY BEFORE YOU LOVE SOMEBODY ♥

Posted by Hadilah at 8:47 PM
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِيمِ



Assalammualaikum...hello there..wallaaawehh... "STUDY BEFORE YOU LOVE SOMEBODY". Biasa lah dengar..Masa kecik-kecik dulu dah tau dah...dalam perot mak?pon dah tau dah...but, me? " LOVE SOMEBODY WHILE STUDY" haha!. rosak! memang rosak.. ^-^ umum kan..biasalah tu...tak ada siapa pun boleh terlepas dari cubaan/dugaan/cabaran/ujian CINTA ni.." orang nak awek...dia pun teringin nak awek...orang nak balak...dia pun teringin gak nak berbalak".. DUNIA..macam-macam..CEMBURU..tengok orang ada pasangan..(cakap macam tak ada plak kan??) hehe.. WHATEVER... teringat pesan mak aku masa aku buat Diploma dulu...awal-awal masuk kolej...mak : " ADIK, JANGANLAH BERKAWAN SANGAT DENGAN LELAKI NI WAKTU BELAJAR NANTI KECEWA SUSAH"... me: "ok mak..kawan je tak apa kan?" AKU DAH HABES DIPLOMA...apa yang aku dapat? "SEGULUNG KEKECEWAAN" hahaha! relax ..take it easy..ada hikmah disebalik kejadian..buat kita tambah matang... ^_^

KALIS CINTA WEH ! HAHA..



0 comments on "♥ STUDY BEFORE YOU LOVE SOMEBODY ♥"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♡"keep.your.secret."♡ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal