Tuesday, September 28, 2010

RiNDU

Posted by Hadilah at 2:20 AM

"ano,kite lompat ea...OK, U JUMP..I JUMP! hehe...pegang tangan tau..jangan lupe baca Bismillahhirrahmanirrahim... :-) ok...jom lompat!"



"melompat lebih tinggi?Bam,apesal ko lak yang tinggi lompatan nye tu?sepatotnye bukan aku ke?hehehe....konpius neh...apesal plak kepala aku macam hilang je?haha..

"ayu and aten...hepi ..hepi!hepi!..kiri,kanan joget.. ewah...ewah...mari kemari!menari bersama kami,kami sangat hepi!kekekeke"


" pekkk! jatoh lagi...aku tak tolak ok!hehe"
AKU RINDU KORANG SANGAT-SANGAT! HOPEFULLY,KITA DAPAT MACAM NI LAGI...AND please la JANGAN KAWEN AWAL SANGAT EA KORANG...HAHA...sapela yang kawen dulu kan?mungkin aten? bam? ayu?ataupon aku??kihkihkih...miss you olz! muuaahhhxxss!

7 comments on "RiNDU"

Anonymous said...

hehehe
ko smpn lg gmbr nie ye..
bagus2..
nie la gmbr sblm kite tcari2 pintu kuar..hahaah

Hadilah on October 5, 2010 at 8:17 PM said...

hahaha,,,tau xpe...mestila simpan...
gmbr hot ni..keke

FATIN AMIRAH on October 6, 2010 at 3:28 PM said...

aku pon nak aktif gak r mcm nie..hahaha

Hadilah on October 6, 2010 at 4:32 PM said...

hahaha...aktifkan laaa....hahaha

Anonymous said...

mashaallah.. rindunya.. ttibe rasa sayu nya ati..
tak pelah, pjuangan kita msh jauhh lagi.. yg pnting kita tak pnah tputus hbungan......hopefully lepas ni kita bjaya dnia akhirat...sayang ano, faten, ayu n semua:)

Anonymous said...

mashaallah.. rindunya.. ttibe rasa sayu nya ati..
tak pelah, pjuangan kita msh jauhh lagi.. yg pnting kita tak pnah tputus hbungan......hopefully lepas ni kita bjaya dnia akhirat...sayang ano, faten, ayu n semua:)

Hadilah on February 28, 2011 at 1:53 PM said...

amin...huhu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♡"keep.your.secret."♡ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal